Поръчките, направени в работни дни до 15.00, се изпращат на същия ден.

За гр. София предлагаме безплатна лична доставка - 7 дни в седмицата, както в работно, така и в извънработно време.

Може да изберете доставка до адрес или офис на Еконт или Спиди с наложен платеж (плащане с карта или в брой).

Има възможност за доставка извън България.



I. ИЗБОР НА КУРИЕР


В сайта са инсталирани модули за доставка на SPEEDY и на ECONT. Доставка до офис на куриер или адрес се заплаща според тарифите на ECONT и тарифите на SPEEDY. 

НОВО! Осъществяваме бърза доставка с наложен платеж до Гърция, Румъния, Унгария, Хърватия, Словения, Словакия, Чехия и Полша, чрез услугата на Speedy в партньорство с DPD - 202 Speey CEE Economy. До други страни може да доставим след като проучим възможностите за това и Ви върнем обратна информация.


II. НАЧИНИ ЗА ОСЪЩЕСТВЯВАНЕ НА ПОРЪЧКА


1. Извършване на заявка, чрез опцията „купи”.

По този начин поставяте избрания от Вас артикул в количката за пазаруване -  в горния десен ъгъл на екрана. Като натиснете на количката, следва да изберете „плащане”. След това следвате стъпките, като попълвате информация – име, имейл, телефон и адрес, до който желаете да бъде доставена стоката.

2. Извършване на заявка по имейл.

Електронната поща за връзка с нас е mamazone.bg@gmail.com. В този случай, следва да посочите освен посочените в предходния абзац данни, също данни за избрания от Вас артикул.

3. Извършване на заявка по телефонния номер, посочен на сайта.

Тук следва да дадете цялата посочена в абзац 1 и 2 информация.

Плащането принципно се извършва с наложен платеж.


III. ВРЪЩАНЕ НА ЗАКУПЕНА СТОКА


При извършена покупка онлайн имате право да върнете стоката в срок от 14 дни, след получаването й, без да посочвате причини за връщането. За да спазите законовият срок е достатъчно да се свържете с нас преди да изтече по един от посочените начини - на тел. +359 899 020717, по имейл: mamazone.bg@gmail.com или чрез съобщение на страницата ни във Facebook.

Важно! Необходимо е стоката да бъде в добър търговски вид - без повреди, със запазен етикет, инструкция и без сериозни наранявания по кутията. Приемат се обичайни наранявания по кутията, причинени при транспорта от куриера, за които Вие не отговаряте. Връщането винаги се осъществява с касов бон. Без касов бон няма да приемем стоката. В случай на повреди по стоката, може да се направят отчисления от цената.

В случай, че върнете закупен артикул, ние ще възстановим направеното от Вас плащане. Ако сте закупили артикул чрез наложен платеж, при връщането може да го изпратите с наложен платеж със същата сума. Така ние като го получим ще възстановим направеното плащане. Разбира се можем да Ви възстановим сумата и по банков път.

Доставката при връщане на стока се поема от купувача.

Нашите данни за връщане на стоката са следните:

Получател: "МАМАЗОН" ЕООД
тел: 0899020717
офис на Еконт: гр. София, Павлово.
офис на Спиди: гр. София, бул. "Цар Борис III" № 211


IV. ГАРАНЦИЯ НА СТОКИТЕ

Законът за защита на потребителите предвижда гаранционен срок от 2 години за открити фабрични дефекти. Гаранцията не важи за повреди, настъпили вследствие на употребата на стоката. При проявен дефект след изтичане на 6 месеца от закупуване на стоката, следва да предоставите доказателства, че дефектът е съществувал към момента на закупуване на стоката.

В случай, че желаете да предявите рекламация, моля да пишете на имейл адрес  mamazone.bg@gmail.com. или на страницата ни във Facebook. Ние ще се свържем с Вас и ще Ви дадем указания как да процедирате.

ВАЖНО!  Пазете касовата бележка. Тя е доказателство за покупката и без нея не може да предявите правата, които имате по закон.

ВАЖНО! Поради постъпили запитвания относно гаранцията на стоките на Love & Carry, желаем да Ви информираме, че законовата гаранция от 2 години продължава да се прилага, въпреки военните действия в Украйна! Според Закона за защита на потребителите, гараницята се поема от търговеца, без значение дали производителят предоставя такава или не.